Thowes

DIET (2)

Kategori: Träning och hälsa

FRUKOST: aminosyror & 1 ripped cap
 
MELLANMÅL: kaffe (vet att jag kommer ha svårt att EJ dricka detta med mjölk)
 
LUNCH (12.30): kyckling eller fisk, massor av grönsaker, en fettkälla (ex avocado)
 
MELLANMÅL (15.00): caseinpudding
 
INNAN CARDIO: aminosyror
INNAN STYRKA: ev 1 ripped cap annars ingenting
- träning -
EFTER TRÄNING: aminosyror
 
MIDDAG (19.00): som lunch, fast större portion
 
KVÄLLSMÅL (senast 20.00): caseinpudding
 
Så här ser matschemat ut kommande veckorna. Skulle jag droppa någon måltid och bli godisgalen så VISST - men  kaloriunderskott är ett måste och i första hand ska det vara ett kaloriunderskott med BRA livsmedel. Men då jag vet hur jag fungerar vill jag inte lägga ribban allt för högt. 
 
Så här ser kaloriintaget ut:

FRUKOST: aminosyror & 1 ripped cap (38 kcal)
 
MELLANMÅL: kaffe 1,5 laktosfri mellanmjölk (räknar på 2 st kaffe; 75 kcal)
 
LUNCH (12.30):
150 kyckling, 150 g lax eller 200 g torsk (kyckling = 173 kcal, lax = 271 kcal, torsk = 150 kcal)
sparris, typ 3-4 st (20 kcal)
lite linser, typ 1 msk (30 kcal)
grönsallad (ca 40 kcal)
0,5 dl minikeso (35 kcal)
en fettkälla (ex ½ avocado) (80 kcal)
= 378 kcal (kyckling-räknat)
 
MELLANMÅL (15.00): caseinpudding   + 1 dl mjölk, vatten (154 kcal)
 
INNAN CARDIO: aminosyror
INNAN STYRKA: ev 1 ripped cap annars ingenting
- träning -
EFTER TRÄNING: aminosyror
(76 kcal, bara aminos)
 
MIDDAG (19.00): som lunch, fast större portion
150 kyckling, 150 g lax eller 200 g torsk (kyckling = 173 kcal, lax = 271 kcal, torsk = 150 kcal)
sparris, typ 3-4 st (20 kcal)
lite linser, typ 1 msk (30 kcal)
grönsallad (ca 40 kcal)
0,5 dl minikeso (35 kcal)
en fettkälla (ex ½ avocado) (80 kcal)
= 378 kcal (kyckling-räknat)
 
KVÄLLSMÅL (senast 20.00): caseinpudding   + 1 dl mjölk, vatten (154 kcal)

Detta ska bli 1254 kalorier. Jag VET att det blir för lite om jag tränar - men ska testa detta i morgon månad, och se hur det känns ang hunger osv. Har vilodag i morgon (ev powerwalk) så märker jag att jag blir väldigt trött och hungrig får jag lägga till typ mathavre och mer protein till tisdagen. Återkommer!t
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: